TETRA Polska Sp. z o.o.
Budynek BPBK
ul. Jana Uphagena 27  lok. 703
80-237 Gdańsk

tel. +48 58 340-92-92
NIP: 583-10-99-541
Sąd Rejonowy w Gdańsku
wydz. XII Gospodarczy
KRS:0000201509
Kap. zakł. 50 000PLN
e-mail:
info@tetra.pl
ROZWIĄZANIA ERP
ROZWIĄZANIA DODATKOWE
OFERTA PARTNERÓWWDROŻENIA
KONSULTACJE
SZKOLENIA
OPIEKA INFORMATYCZNA
HELP-DESK
SUPPORT ON-LINE
WITRYNY WWW
DOMENY
SKRZYNKI POCZTOWE
PROJEKTY GRAFICZNE
OUTSOURCING
HOSTING
APLIKACJE INTERNETOWE
E-COMMERCE
WSPARCIE TECHNICZNE
Zamówienia sprzedaży, fakturowanie i analiza sprzedaży
  • Planowanie i wycofywanie listy zamówień.
  • Obsługa zamówień w walucie krajowej i obcej.
  • Automatyczna numeracja zamówień, ofert, zamówień standardowych, faktur i not kredytowych.
  • Różne jednostki miary dla sprzedaży, wysłania, cenników i magazynu.
  • Wysyłanie zatwierdzonego zamówienia na specjalnym formularzu.
  • Wysyłanie ofert na formularzach firmowych. Ceny tam wydrukowane mogą być przydzielane w zaakceptowanych zamówieniach.
  • Tworzenie standardowych zamówień dla pozycji zamawianych regularnie przez tych samych klientów.
  • Łatwe narzędzia do nadawania kredytów z zabezpieczeniem wysłania towaru tam gdzie jest to dozwolone bez przekroczenia kredytu.
  • Tworzenie zamówień przyszłych, jeżeli wysłanie towaru nie jest konieczne natychmiast.
  • Tworzenie zamówień zaległych, jeżeli nie ma wystarczającego zapasu.
  • Wystawianie dla brakujących towarów zlecenia na podstawie zamówień zaległych.
  • Zwalnianie automatyczne lub selektywne zamówień przyszłych, zatrzymanych z powodu kredytu lub z zaległym terminem.
  • Drukowanie faktur, not wysyłkowych, not kredytowych i duplikatów na formularzach firmowych indywidualnie lub hurtowo.
  • VAT może być włączony do ceny.
  • Zatwierdzanie wydania z magazynu hurtowo lub indywidualnie i tworzy zamówienia zaległe jeżeli zapas jest niewystarczający.
  • Pozwala przeglądać stan indywidualnych zamówień według klientów lub produktów.
  • Zachowuje nielimitowaną liczbę adresów dla dostaw i faktur dla każdego klienta.
  • Podczas wprowadzania zamówienia możliwa jest zmiana adresu dostawy, adresu klienta i informacji dotyczących analizy sprzedaży.
  • Dołączanie do zamówienia usług, usług transportowych i innych pozycji niemagazynowych.
  • Wstawianie komentarzy i instrukcji jako linii zamówienia, które trzymane są jako standardowe komentarze do regularnego wykorzystania. Komentarze mogą być drukowane na fakturach lub notach wysyłkowych lub zachowanie ich tylko do wewnętrznego wykorzystania.
  • Automatyczna aktualizacja stanu poziomów zapasów produktów przydzielonych, wysłanych, zamówień przyszłych i zaległych. Dodatkowo można aktualizować stan w magazynie przez reklamacje wprowadzane w notach kredytowych.
  • Oferowanie produktów alternatywnych, jeżeli brak w magazynie produktów zamówionych lub wysyłanie produktów zastępczych jeżeli takie dla pozycji istnieją.
  • Kontrola wydania z magazynu.
  • Utrzymywanie niekontrolowanej ilości cenników w różnych walutach.
  • Możliwość udzielania siedmiu typów różnych rabatów w zależności od klientów, produktów i cenników.
  • Oferowanie rabatu za wcześniejszą płatność.
  • Automatyczne powtarzanie dokumentów.
  • Konsolidacja zamówień sprzedaży w jedną fakturę dla jednego klienta.
  • Zachowuje szczegółową historię sprzedaży dla bieżącego miesiąca oraz dane narastające miesięcznie i rocznie do bieżącej daty. Można przeglądać obie informacje.
  • Dla dużych kontraktów konsoliduje zamówienia w jedną fakturę wysyłaną co tydzień, zamiast faktury za każdą dostawę, co pozwala na oszczędność papieru.
  • Jeżeli jest taka potrzeba, to po każdym zatwierdzonym wydaniu można wydrukować notę załadunkową. Na niej mogą znaleźć się informacje o dostawie i frachcie co jest wymagane np. przez prawo we Włoszech.
  • Możliwe jest gromadzenie informacji o podatku VAT dla każdego kraju obcego osobno i o zwrocie podatku VAT.
  • Można drukować trzy typy etykiet dla każdej serii pozycji, dla każdego zamówienia i dla każdej wysyłki.
  • Trzymanie nielimitowanej liczby poprzednich cen sprzedaży dla każdej pary klient produkt, co pozwala mieć pogląd podczas tworzenia zlecenia i prowadzenia negocjacji z klientem.
  • Trzymanie szczegółowych cen promocyjnych oferowanych klientom razem z datami do których obowiązują.
  • Wydruki standardowe zawierają:
    • Wydruk o stanie zamówienia
    • Analiza zamówionych i sprzedanych produktów
    • Dane szczegółowe o sprzedaży
    • Analiza sprzedaży narastająco