TETRA Polska Sp. z o.o.
Budynek BPBK
ul. Jana Uphagena 27 lok. 703
80-237 Gdańsk
tel. +48 58 340-92-92
NIP: 583-10-99-541
Sąd Rejonowy w Gdańsku
wydz. XII Gospodarczy
KRS:0000201509
Kap. zakł. 50 000PLN
e-mail: info@tetra.pl
|
|
Wdrożenia
TETRA Polska Sp. z o.o. świadczy usługi wdrażania komputerowego oprogramowania systemowego i aplikacyjnego.
Doświadczenie TETRA Polska zdobyte przy pracach wdrożeniowych dla
przedsiębiorstw różnorodnych pod względem branży i wielkości pozwala na
oszacowanie orientacyjnego, niezbędnego budżetu gwarantującego pomyślne
wdrożenie zintegrowanego oprogramowania Sage Enterprise lub CS/3 dla
każdego przedsiębiorstwa.
Minimalny przewidywany budżet wynosi 50% wartości licencji dla wdrożeń w
dużych przedsiębiorstwach i maksymalny budżet wynosi 75% wartości licencji
dla wdrożenia w małym przedsiębiorstwie.
Czas wdrożenia oprogramowania Sage Enterprise lub CS/3 w obszarze finansów i
dystrybucji można określić orientacyjnie na 3 - 5 miesięcy, a czas ten
najbardziej zależy od zaangażowania się bezpośrednich użytkowników
wdrażanego oprogramowania. Czas wdrażania części produkcyjnej zależy od
skomplikowania procesów produkcyjnych i bez ich rozpoznania u klienta nie
można tego czasu dokładnie określić.
Konsultacje
Usługi konsultacyjne świadczone przez Tetra Polska obejmują całe spektrum działań związanych z wdrożeniem i funkcjonowaniem dostarczanych systemów ERP (CS/3, Sage Enterprise i Line 500) oraz ich integracji z innymi podsystemami w przedsiębiorstwie.
Obejmują m.in.:
- Zarządzanie projektem wdrożenia.
- Analizy mikroekonomiczne i doradztwo finansowo-organizacyjne
- Zmiany konfiguracji systemu.
- Optymalizacja procesów informacyjnych przedsiębiorstwa.
- Opracowanie instrukcji wprowadzania dokumentów.
- Przenoszenie danych oraz integracja pomiędzy oferowanym system (Sage Enterprise, CS/3) i oprogramowaniem zewnętrznym.
- Opracowywanie wydruków z generatorów raportów, wg życzenia klienta.
- Opracowywanie formatów ekranów i wydruków.
- Konfiguracja platform sprzętowych.
- Konfiguracja systemu zabezpieczeń dostępności informacji.
- Odtwarzanie integracji systemu po awarii sprzętu.
- Opieka informatyczna, porady dotyczące eksploatacji systemu
Szkolenia
Jakość świadczonych przez TETRA Polska usług szkoleniowych gwarantuje wykorzystanie przez użytkownika pełnych możliwości dostarczanego oprogramowania Sage Enterprise, CS/3, Sage Web Enterprise i Line 500.
Szkolenia mogą być prowadzone w dowolnym miejscu (włączając w to siedzibę klienta i TETRA Polska) w konfiguracji i z użyciem procedur mających zastosowanie w konkretnej instalacji użytkownika na danych rzeczywistych.
Przykładowe szkolenia:
- merytoryczne z poszczególnych modułów
- profilowe dla poszczególnych użytkowników
- z rozszerzonej funkcjonalności nowych wersji oprogramowania
- warsztaty szkoleniowe i inne (wg. zamówienia klienta)
Opieka informatyczna
Organizacja procedur opieki informatycznej gwarantuje utrzymanie funkcjonującego systemu w dobrej kondycji oraz umożliwia sprawną niwelację skutków awarii, błędów obsługi lub innych błędów. Warunkiem korzystania z supportu i wsparcia technicznego naszych konsultantów jest wykupienie usługi "opieki informatycznej", która jest obowiązkowa w pierwszym roku użytkowania systemu.
W ramach umowy opieki informatycznej użytkownik otrzymuje pomoc konsultantów TETRA Polska oraz producenta oprogramowania Sage Enterprise Solutions Ltd. (UK), który zobligowany jest do wsparcia lokalnych działań zgodnie z priorytetem nadanym zagadnieniu. Szczegóły opieki informatycznej nad oprogramowaniem wynikają z umowy między stronami. Okresem umowy jest jeden rok, z możliwością jej automatycznego przedłużania na kolejne okresy.
Nabywca licencji oprogramowania Sage Enterpise, CS/3 i Line 500 w ramach umowy opieki informatycznej uzyskuje następujące uprawnienia:
- otrzymywanie wszystkich nowych funkcji systemu, skutkujące faktem posiadania zawsze najbardziej aktualnego oprogramowania niezależnie od daty jego zakupu w przeszłości,
- pomoc w problemach eksploatacyjnych i awaryjnych niezależnie od przyczyny, 'help-desk' do dostawcy oraz doradztwo we wszystkich bieżących aspektach eksploatacji swojego systemu,
- otrzymywanie korekt błędów oprogramowania niezależnie od czasu, który upłynął od momentu zakupu licencji,
- specjalne warunki handlowe (bonifikaty) przy przechodzeniu ze starszych na nowsze produkty firmy Sage Enterprise Solution oraz przy zakupie innych produktów i usług TETRA Polska
Czasy dostępu do usług supportu:
- przez całą dobę przez cały tydzień
- pomoc dostępna w różnych językach
Usługi dodatkowo płatne:
- bezpośrednia pomoc przy systemie w siedzibie użytkownika
- nadzór i wsparcie techniczne poza godzinami pracy
- okresowy audyt systemu
- uruchamianie nowych funkcji
W/w opieka informatyczna nie obejmuje produktów firm partnerskich, jak Transoft, Cognos czy Seagate (Crystal Reports), która może być świadczona na indywidualnie określonych warunkach.
|
|